میلگرد خودرو سازی

با بیش از 35 سال سابقه و تجربه کاری درزمینهٔ کشش با هدف تأمین نیاز میلگرد ترانسمیسیون.  و میلگرد خودرو سازی جلوگیری از خروج ارز فعالیت نموده. و نام شرکت به دلیل تأسیس در پاکدشت و بنا بر بومی‌سازی صنعت کشش میلگرد. و مفتول در داخل به نام کشش علم صنعت تأسیس گردید.

و با توجه به دارا بودن نیروهای متخصص متعهد و باتجربه به‌طور ویژه راه خود را در این بخش صنعت کشور به‌پیش گرفت.

این مجموعه با ‌به‌کارگیری دستگاه‌ها و بخش‌های گوناگون ازجمله کشش، تابگیری، سنگ، سنترلس، پولیش و پیلینگ و … نیاز مشتریان میلگرد خودرو سازی را مرتفع نموده. و سال‌ها نیاز واردات محصولات ترانسمیسیون را به کشور جبران کرده است.

کشش علم و صنعت

این راهبرد ما را قادر ساخته تا همه محصولات این مجموعه مطابق با دقیق‌ترین استاندارد کشش. و با دقت بالا به‌منظور جلب رضایت مشتری از نظر کمی و کیفی تولید ‌شوند. تا بر اساس نیاز هر مشتری پاسخی سریع و مفید همراه با خدمات دوستانه و درخور ارائه نماییم.

میلگرد خودروسازی

تولید شرکت علم و صنعت

میلگرد خودرو سازی

اهم فعالیت‌های شرکت کشش علم صنعت را با توجه به به‌کارگیری فناوری‌های گوناگون می‌توان به شرح ذیل برشمرد:

  • مراحل تولید و کشش دهم دار با دقت بالا و کاملاً دقیق مطابق با سفارش مشتری از سایز mm8 الی mm130
  • قابلیت تولید تناژ بالا تا ظرفیت بیش از 40 تن در روز با به‌کارگیری چندین دستگاه و نیرو
  • دارا بودن تنوع تولید و سفارش از نوع فرم (گرد، شش‌گوش، چهارپهلو، تسمه و انواع اشکال فرمدار) و جنس آلیاژ تا سفارش اندازه برش مطابق با خواسته مشتری و تابگیری، سنگ و پولیش، سنترلس و پیلینگ و غیره …
  • مجهز بودن به آزمایش و بررسی مواد، فرایند کشش و تولید توسط دستگاه‌های متالورژی و سختی سنج
  • تسریع در انجام فرایند تولید توسط دستگاه‌های کشش ۱۲ متری و رسیدن به اندازه مصرفی مشتری به منظور کاهش میزان ضایعات مطابق با معیارهای استفاده و بالا بردن بهره‌وری محصول و در صورت نیاز تحویل در اندازه 12 متری

مشاهده مطلب در سایت دیگر ما

نوشته قبلی
میلگرد st37
نوشته بعدی
میلگرد سر قرمز
فهرست