چهارپهلو ترانس ( square bar ) یکی از محصولات شرکت کشش علم و صنعت می باشد. در این مطلب سعی شده تا تمامی موارد مرتبط  با آن گردآوری شود. بنابراین اگر شما می خواهید تا با این محصول پرکاربرد به صورت کامل آشنا شوید، با ما همراه باشید.

چهارپهلو ترانس

به طور کلی با 2 متریال فولادی و یا آهنی ساخته می شود. انواع چهارپهلو ترانس با متریال فولادی عموما با آلیاژ های  CK45, MO40, ST52, ST44 تولید می شود. و به صورت شاخه های 6 متری ، 9 متر و 12 متری و در سایزهای 6*6 الی 100*100 میلیمتری عرضه می گردد. همچنین چهارپهلو  های آهنی با آلیاژ ST37 تولید می شود. و به صورت شاخه های 6 متری ، 9 متر و 12 متری و در سایزهای 6*6 الی 100*100 در دسترس می باشد.

کاربرد های چهارپهلو ترانس در صنایع مختلف

چهار پهلو ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند. از مهمترین آنها می توان به صنایع ریل سازی، شاسی ماشین آلات، صنایع ساختمانی و عمرانی، جرثقیل ها، نگهدارنده تیغه های برش ، ریل ها و دیگر مواردی از این دست اشاره کرد.

قیمت انواع چهار پهلو

قیمت چهارپهلو  ترانس به عوامل مختلفی نظیر تناژ سفارش ، ابعاد و قیمت روز ب صنایع فولاد و آهن ایران بستگی خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت به روز و سفارش انواع چهار پهلو  ترانس. می توانید با شرکت کشش علم و صنعت هم اکنون تماس حاصل فرمایید. ما در شرکت کشش علم و صنعت به کمک پرسنل متخصص خود. آماده تولید این محصول با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و رقابتی هستیم. کارشناسان ما تمام وقت آماده دریافت سفارشات و درخواست های شما هستند.

در پابان میتوانید از طریق این لینک به یکی از مقالات جنرال و جامع در این رابطه دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست